tisdag 2 december 2008

Lennart Knutsson

Guttaplan 10

12345 Stockholm

mobil: 0707-123456

e-post: lennart@gmail.com

Ansökan: interaktionsdesigner- Bubbles

Om mig

Hej, jag heter Lennart Knutsson och är uppvuxen i Lund där jag har arbetat med webbutveckling sedan 1992 samt. drivit en egen firma som usability konsult.

Min utbildning har jag fått på Lunds universitet där jag studerade IT kunskap med inriktning på interaktionsdesign i 4 år.

Intressen

Mitt intresse för interaktionsdesign började på gymnasiet där jag studerade estetisk bild med datorkunskap som tillval.

På fritiden samlar jag på frimärken och håller på med fotografering av insekter. En stor del av min fritid spenderar jag därför bakom photoshop där mina kunskaper är goda.

Därför passar jag hos er.

Jag är en driven och målmedveten utvecklare med ett genuint intresse av ASP.NET och epiServer. Som person ser jag mig själv som positiv, social och ödmjuk. En lagspelare. Jag ser till mina medarbetares bästa och strävar alltid efter att skapa en trivsam arbetsmiljö.

Simon, Ioana, Domingo, Gustav, Fredrik J, Jesper, Carina, Cristián, Elaine.. typ

Inga kommentarer: